Tuotekohtaiset sopimusehdot: Matkareskontrapalvelu
Palvelun kuvaus: Matkareskontrapalvelu
Tarjoamme matkareskontrapalvelua matka- ja kuluhallinnassa Visma M2- tai Acubiz -järjestelmiä käyttäville organisaatiolle.
Matkareskontran hinnoittelu perustuu tuntityöhön. Palvelun käynnistysmaksu on kuvattu tilausvahvistuksessa ja palvelun hinta jatkossa 74 €/h +alv.
Työn tarkka sisältö sovitaan asiakkaan kanssa palvelun aloituksen yhteydessä.
Tyypilliset työvaiheet ovat:
- Laskujen kuittitarkastus
- Kululajitarkistus
- Tulorekisteri-ilmoittaminen
- Maksatusajot
- Kirjanpitoajot
Voimme vastata vain Tulorekisteri-ilmoittamisesta, Maksatuksesta ja kirjanpidon ajoista, mikäli Asiakas haluaa hoitaa itse kuittitarkistuksen ja kulutarkistuksen.
Matkareskontrapalvelun työmäärään ei sisälly:
- Järjestelmämuutokset
- Pääkäyttäjäpalvelu
- Täsmäytykset
- Arkistointi
- Muut palvelut
Kokonaishintaan vaikuttavia tekijöitä
- Laskujen lukumäärä
- Kuinka usein maksetaan ja siirretään kirjanpitoon
- Mikä tyyppisiä laskuja tulee, esim. Onko paljon verottomia korvauksia, joiden tarkastaminen nopeaa
- Kuinka suuri osa laskuista tarkastetaan
Matkareskontrapalvelu vaatii tietojenkäsittelysopimuksen. Sopimuksen olemassaolo tarkistetaan palvelun aloituksen yhteydessä. Palvelussa noudatetaan Integratan verkkokauppapalveluiden yleisiä sopimusehtoja.
⬇️ Lataa tuotekohtaiset sopimusehdot: Matkareskontrapalvelu