Tuotekohtaiset sopimusehdot: Matkareskontrapalvelu

Palvelun kuvaus: Matkareskontrapalvelu

Tarjoamme matkareskontrapalvelua matka- ja kuluhallinnassa Visma M2- tai Acubiz -järjestelmiä käyttäville organisaatiolle.

Matkareskontran hinnoittelu perustuu tuntityöhön. Palvelun käynnistysmaksu on kuvattu tilausvahvistuksessa ja palvelun hinta jatkossa 72 €/h +alv.

Työn tarkka sisältö sovitaan asiakkaan kanssa palvelun aloituksen yhteydessä.

Tyypilliset työvaiheet ovat:

  • Laskujen kuittitarkastus
  • Kululajitarkistus
  • Tulorekisteri-ilmoittaminen
  • Maksatusajot
  • Kirjanpitoajot

Voimme vastata vain Tulorekisteri-ilmoittamisesta, Maksatuksesta ja kirjanpidon ajoista, mikäli Asiakas haluaa hoitaa itse kuittitarkistuksen ja kulutarkistuksen.

Matkareskontrapalvelun työmäärään ei sisälly:

  • Järjestelmämuutokset
  • Pääkäyttäjäpalvelu
  • Täsmäytykset
  • Arkistointi
  • Muut palvelut

Kokonaishintaan vaikuttavia tekijöitä

  • Laskujen lukumäärä
  • Kuinka usein maksetaan ja siirretään kirjanpitoon
  • Mikä tyyppisiä laskuja tulee, esim. Onko paljon verottomia korvauksia, joiden tarkastaminen nopeaa
  • Kuinka suuri osa laskuista tarkastetaan

Matkareskontrapalvelu vaatii tietojenkäsittelysopimuksen. Sopimuksen olemassaolo tarkistetaan palvelun aloituksen yhteydessä. Palvelussa noudatetaan Integratan verkkokauppapalveluiden yleisiä sopimusehtoja.

⬇️ Lataa tuotekohtaiset sopimusehdot: Matkareskontrapalvelu